МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ» вул. Митрополита Василя Липківського, 36, м. Київ, 03035, тел./факс: (044) 248-25-13 01.11.2016 № 2.1/10-2637 На № _____ від ________ Інститути післядипломної педагогічної освіти Про проведення ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості На виконання Указу Президента України від 22 березня 2002 року № 284 «Про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості», відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, затвердженого спільним наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури і мистецтв України, Державного комітету України у справах сім'ї та молоді від 29 серпня 2003 р. № 585/529/875, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2003 р. за № 779/8100, ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, що проходить під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!», (далі – конкурс) проводиться з 01 листопада 2016 року до 25 лютого 2017 року та присвячується 100-річчю утворення Української Центральної Ради та проголошення Української Народної Республіки. Просимо організувати урочисте відкриття конкурсу в усіх регіонах України 09 листопада 2016 року в День української писемності та мови і забезпечити проведення І-ІІІ етапів цих змагань у визначені Положенням строки. Творчі роботи переможців ІІІ етапу конкурсу у номінаціях «Література» та «Історія України і державотворення» (по 5 робіт із кожної номінації) у друкованому та електронному варіантах приймаються до 10 лютого 2017 року за адресою: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, Інститут модернізації змісту освіти, каб. 214, тел. (044) 248-18-13; e-mail: obdarovani.iitzo@ukr.net. До розгляду у конкурсі приймаються роботи на тему: «Вітчизна – це не хтось і десь, Я – теж Вітчизна.» (І. Світличний) у номінаціях «Література» та «Історія України і державотворення», які раніше не подавалися до участі в інших наукових і творчих конкурсах регіонального та державного рівнів. 2 Творчі роботи з літератури за вибором автора можуть бути різноманітними за жанром. Конкурсні роботи з історії мають бути присвячені українським історичним, державним, політичним діячам, відомим особистостям рідного краю, які своєю багатогранною діяльністю вплинули на розвиток і становлення української держави у різні часи її творення, а також здійснили вагомий внесок у розвиток державної культури, мистецтва, освіти, науки, літератури тощо. Ці роботи повинні носити дослідницький характер із обов’язковим залученням оригінальних джерел (джерела усної історії, архівні матеріали, матеріали періодики, мемуари, щоденники, кіно-фотодокументи тощо) та складатися зі вступу, у якому автор обґрунтовує мету свого дослідження; основної частини, у якій розділи повинні мати назву та обов’язкове логічне завершення структурних компонентів основної частини; висновку; списку використаних джерел і літератури в алфавітному порядку. До усіх творчих робіт з історії обов’язково додаються тези-анотації (короткий зміст роботи) обсягом до 2 сторінок. Конкурсна робота може бути виконана одним або кількома авторами. Наставниками юних дослідників можуть бути вчителі, викладачі, керівники гуртків тощо. Текст творчої роботи з історії та літератури роздруковується на папері формату А4, шрифт Times New Roman, кегль 14, інтервал полуторний. Обсяг 15-25 сторінок. Поля: ліве – 30 мм, нижнє і верхнє – по 20 мм, праве – 10 мм. Поетичні доробки учнів подаються у довільній формі. Наголошуємо, що разом з роботами необхідно надіслати заявку на участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості згідно з додатком. В. о. директора Ю.І.Завалевський Гінетова Т. Л., Науменко Є. І., т.248-18-13 Додаток до листа Інституту модернізації змісту освіти Заявка на участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням (номінація «Історія України і державотворення», номінація«Література»)
№ з/п ПІБ учня Клас Навчальний заклад Тема роботи ПІБ, вчителя
1.
2.
3.
4.
5.
№ з/п ПІБ учня Клас Навчальний заклад Тема роботи ПІБ, вчителя
1.
2.
3.
4.
5.
Комментариев нет:
Отправить комментарий